Ajuntament de Lliçà d'Amunt

SESSIÓ SOBRE ELS SISTEMES DE FACTURACIÓ VERIFICABLE PER AUTÒNOMS I PIMES I EL SEU MARC NORMATIU – 3 DE DESEMBRE

local_activity
INSCRIU-TE DEL 21 DE NOVEMBRE AL 2 DE DESEMBRE

calendar_today
Dimecres 3 de desembre
18.30h a 20.00h
location_on
Biblioteca
C/ Castelló de la Plana, 11
credit_card
Activitat gratuïta
Amb inscripció prèvia
comment
CONTACTE

Per a dubtes i incidències escriu a: llam.promoeco@llicamunt.cat

Sessió informativa adreçada als professionals autònoms i petites empreses del municipi.

Organitzat per l’Ajuntament amb la col·laboració d’Assessors Professionals Associats del Vallès (APA Vallès).

INFORMACIÓ DE L’ACTIVITAT

  • Sessió adreçada als professionals autònoms i petites empreses del municipi amb l’objectiu de facilitar la comprensió dels canvis normatius vinculats a la Llei Antifrau (Llei 11/2021) i el seu desenvolupament a través dels Reials Decrets (R.D. 1007/2023 i R.D.254/2025), així com dels sistemes d’emissió de factures verificables i  de la importància de la digitalització en la gestió empresarial.
  • La sessió es portarà a terme a la Biblioteca de Ca l’Oliveres.
  • Cal inscripció prèvia per assistir a l’activitat.

CONTINGUT DE LA SESSIÓ

  1. La digitalització com a necessitat estratègica, a càrrec d’un representant d’APA Vallès. S’hi analitzarà el procés de digitalització en l’àmbit empresarial i els reptes que afronten els autònoms i les petites empreses en un context tecnològic en constant evolució.
  2. Anàlisi del nou marc normatiu, a càrrec d’un representant del Ministeri d’Hisenda. Es presentaran els canvis legislatius previstos, així como les implicacions que comportaran per al contribuent.
  3. Solucions operatives en matèria de facturació verificable, a càrrec d’un representat d’A3 (Wolters Kluwer). S’hi exposarà una proposta pràctica per a la implantació de la facturació electrònica d’acord amb els requisits de Veri*Factu, incloent-hi una demostració del funcionament de l’aplicació.

PROCÉS DE RESERVA

  1. Al final d’aquesta pàgina trobareu el formulari que cal emplenar per realitzar la inscripció.
  2. Feu tantes inscripcions com persones assistireu a l’activitat.
  3. Un cop finalitzat el procés de reserva rebreu un correu electrònic amb la confirmació de la vostra inscripció.
  4. Si teniu problemes amb la reserva o necessiteu més informació, contacteu amb l’organització a través del correu electrònic: llam.promoeco@llicamunt.cat.

Tens dubtes sobre el procés d’inscripció? Consulta les Preguntes freqüents (FAQS).

Venda on-line tancada